Test!

KVÄLLENS KLÄDER: Mjukisbyxor, strumor,trosor, bh, linne och älsklingens tjocktröja!
KVÄLLENS SMYCKEN: halsbandet som jag aldrig tar av ;)
KVÄLLENS SMINK: Ingening
KVÄLLENS FRISYR: Uppsatt.
KVÄLLENS VILL HA: långt lov nu!
KVÄLLENS PLANER: Kolla på film och sova tidigt!
KVÄLLENS SAKNAD: vissa vänner! och nu david med(a)
KVÄLLENS SKADA: ingen :o
KVÄLLENS DUMMASTE: Ingen
KVÄLLENS ROLIGASTE: SOVA;D
KVÄLLENS TRÅKIGASTE: att jag är trött o sur
KVÄLLENS FINASTE: David<3
KVÄLLENS KÖP: ingening
KVÄLLENS HUMÖR: trött o sur
KVÄLLENS IRRITATION: att det är skola imorgon!!
KVÄLLENS KLÄDER: Mjukisbyxor, strumor,trosor, bh, linne och älsklingens tjocktröja!
KVÄLLENS SMYCKEN: halsbandet som jag aldrig tar av ;)
KVÄLLENS SMINK: Ingening
KVÄLLENS FRISYR: Uppsatt.
KVÄLLENS VILL HA: långt lov nu!
KVÄLLENS PLANER: Kolla på film och sova tidigt!
KVÄLLENS SAKNAD: vissa vänner! och nu david med(a)
KVÄLLENS SKADA: ingen :o
KVÄLLENS DUMMASTE: Ingen
KVÄLLENS ROLIGASTE: SOVA;D
KVÄLLENS TRÅKIGASTE: att jag är trött o sur
KVÄLLENS FINASTE: David<3
KVÄLLENS KÖP: ingening
KVÄLLENS HUMÖR: trött o sur
KVÄLLENS IRRITATION: att det är skola imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0