Tjoo

Idag gick skolan ganska fort faktiskt. Och nu är man peppad inför ett långt höstlov känner jag! Efter skolan så åkte jag och handlade med pappa. Godis, chips o dipp och grejer till efterrätten. Jag ska göra efterrätt till familjen sen tänkte jag. Får se när mamma kommer hem från sjukhuset med. Jag har lovat mig själv att åka dit så snart jag kan. Och jag ska inte fega ur. Nog pratat om det. Snart kommer Jossan hit och vi ska chilla, kolla på idol och ha det allmänt mys idag. Känns skönt med en sån fredag idag. Skulle nog inte klara av att vara ute o göra någonting idag, mår inte så bra pga allt. :/ Nu blev det depp i inlägget men det blir ju så. Vet att det inte är långt kvar nu så jag kan inte låtsas att vara glad när det verkligen skär inom mig. Tack verkligen alla som stöttar mig. Känner att behöver er<3!

jag älskar er även om jag inte visar det så ofta!<3

Kommentarer
Postat av: Hanniiii (:

Fiin bild!! :)

Man behöver inte alltid visa att man älskar de som står en närmast för de vet redan att man älskar de! <3

2010-10-29 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0