yeeh

Hej alla bloggläsare! Idag vaknade jag vid typ 11 och gick ner och duschade. Nu har jag pluggat lite och ska snart fortsätta med det. Jag har historiaprov på onsdag, vissa saker som jag inte förstår. Ska fråga lite folk idag. Jag har sjukt mycket i skolan tyvärr så vet liksom inte när jag kan blogga o när jag inte kan. Idag är jag ledig iallafall. Ska göra några aupair uppgifter med o säga hur mycket jag har gjort. Annars har jag en reserapport och plugg till historia provet. Men jag lovar er att jag ska förbättra mig så gott jag kan med att blogga. Jag ska till stan och kolla efter en laddare till min kamera så jag kan börja ta mera kort när jag gör saker, orkar inte ta med mig systemkameran jämt. David kommer hit och hjälper mig att leta efter laddaren. snälla kan inte alla kommentera något ord eller någonting som jag kan skriva om! Det skulle hjälpa mig jätte mycket. Jag ska även ha en frågestund igen och hoppas att jag får ihop 10 frågor den här gången, isåfall får ni svar på de frågor som stalldes förra frågestunden med.


Någon mer än jag som verkligen längtar till julen?(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0