Broken Sleeve

Hellu,

Jag tänkte gå ut och ta kort, men min älskling skulle komma o hämta sin jacka först. Dock tog han 40 minuter på sig så jag hann inte gå ut. Blir att ta bilder imorgon istället. När David kom hit så gick han in och var stressad för han var tvungen att hinna hem innan idol igen. Vi stod och kramades och allting kändes så bra så jag började gråta, jag hade saknat honom sjukt mycket innan. Sen skulle han åka. Vi pussades o kramades o sa hejdå. Jag kollade på idol och fönade håret i reklamerna. Nu ska jag gå ner till min brors rum och kolla på kungarna av Tylösand med honom. Efter det blir det att sova! Imorgon blir det skolan och sen kommer David hit och sover med mig förhoppningsvis. 


saknar den dagen! galet pepp man var!!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

O vad mysigt :) Jag började gråta när Rikard överraskade mig genom att komma hem minst 8 timmar tidigare än han skulle förra torsdagen. Där stod jag och storstädade med gummihandskar för att jag ville ha fint hemma när han skulle komma, jag hade inte duschat eller nånting och plötsligt kliver Rikard in! Jag kände mig inte alls fräsch men jag har aldrig varit så lycklig som då! Jag kunde inte hjälpa det, tårarna bara kom när han kramade mig :)

2010-09-19 @ 19:33:31
Postat av: Felle

Sv: gud det lät sjukt underbart!Vet inte om du ser det här men ändå. Det skulle jag ha börjat gråta av lätt. Jag förstår knappt hur ni klarar av distansen och saknaden:o

2010-09-19 @ 23:24:24
URL: http://someoneisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0