I throw my hands up in the air sometimes

Hejsan,

Idag är det så att jag sover i Vadstena! Så det blir ingen bloggning idag. Ikväll är det nollningsfest! LET´S GO! Känner att inget ska få förstöra min kväll. Dock vet jag att jag kommer gå o tänka på en annan sak.. fan. Jaja, orkar inte skriva mer depp inlägg. Det känns som allting är depp på min blogg just nu. Men jag ska säga att jag har en svår period just nu. Fast jag har David och mina vänner som finns där. Tack för att ni alltid lyssnar! Nu ska jag fixa mig klart.
Jag älskar min pojke så jävla mycket. Det är fan sjuk hur mycket skit han får stå ut med från min sida. Visst jag menar det inte men ändå så säger jag saker? Tack för att du alltid finns, vi ska hålla ihop sjukt länge. Jag fick så underbara tankar igår när vi pratade och smsade. Jag var helt ifrån mig, kunde knappt sova. puss:*


Just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0