I wanna be with you and make belive with you.

Hejj,

Idag vaknade jag av att Emma ringde mig. Fyfan va hemskt det var. Som tvingade hon upp mig verkligen, så jag gick ner och duschade, fixade mig osv. Sedan åkte vi till stan med Jossan, åt mat och fikade. Sen drog vi hem till mig. Nyss drog Emma och Jossan åkte kring halv 4. Så Nu ska jag åka upp till Norra Ip och kolla på LSW-MAIF. HEJA LSW!! Jossan ska inte vara med, så jag ska sitta med henne(a). Efter matchen så packar jag och äter sen drar jag mig till älsklingen och sover där. Underbart alltså. Jag är ju ledig imorgon så imorgon sover jag hos Lisa och Johanna med tror jag? hehe. Jag kommer alltså inte blogga så mycket;). Men jag gör det bästa av det. Kommer kanske något godnatt inlägg från älsklingens dator sen och kanske kan ta lite bilder idag med, hehe får se. 

Jag kan seriöst inte tro det. Och jag kommer inte tro det förän jag ser att det är sant. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0