lovat inlägg

Hejsan,

Eftersom att jag lovade ett till inlägg så får det bli ett till. Nu ska jag gå och ta bort mitt nagellack och borsta mina tänder. Ska bli as skönt att sova. Ska koka ägg innan med, så jag fixar i ordning mina mackor jag tar på bussen till skolan imorgon. hehe! Jag kör en Amanda style. Jag är snart klar med säsong 1 på OC. Det är galet bra. 

Jag saknar min david så enormt jävla mycket. Hur fan kommer jag klara av Östersjöresan som är om 2 veckor? Jag kommer ha kul men längta hem som fasen med. Hoppas min älskling får sova här på torsdag! Längtar verkligen efter honom!<333



Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi ni är så söta tsm du o david ! och jag tror att du klarar dig två veckor om du tänker på hur glad du blir sen närr ni träffas igen <3

2010-09-30 @ 17:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0