not the one

Hejsan,

Jag har varit i skolan hela dagen, dagen har gått så sjukt segt. Vi slutade 14.10 sen åkte jag och Jossan och bokade tid hos tandläkaren för ett fäste har lossnat igen.. ahh! Imorgon kommer vara sjukt segt! 8-4 usch o bara jobbiga lektioner. Just det jag lovade er bilder på mitt hår men just nu vill jag inte ta några bilder, för jag sitter i min one piece och tofs. Kan kanske ta en bild imorgonbitti. Dock vet jag att ingen läsare bryr sig om hur det blev.. Jag ska lägga mig och vila i typ 1 timme, sen tänka igenom ett tufft val. Ikväll är det idol med! 

Kan ni som är inne på min blogg vara snälla att kommentera vilka ni är ?;)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tittar in på din blogg inland, hihi :)

2010-09-15 @ 00:05:34
URL: http://rebeccablomqvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0