peace

Hejsan,

Idag har jag faktiskt inte gjort alls mycket. Vaknade hos David, åt mat och sen gosade framför tv:n. Efter ett tag så skjutsade han hem mig. Sötaste! Efter det så har jag bara legat och kollat på One Tree Hill. Hemskt att jag inte har många avsnitt kvar. 
Jag beställde hem ett armband för 2 veckor sen typ. Och fick ett mail i fredags där det stod att det nu är tillverkat och är påväg hem till mig. Jag trodde att det var påväg eftersom de sa för 2 veckor sen att det skulle ta 6-10 arbetsdagar. Men så gick jag mailet och det stod att det kommer om nu 6-10 arbetsdagar. Så det kommer tidigast på fredag. Åh jag längtar efter att se hur det ser ut!!!

Imorgon börjar jag 13.15 så jag funderar på att åka till stan när det öppnar och kolla runt o kanske köpa någonting? Får se om jag orkar.. Har bara aupair kurs imorgon. På onsdag har vi kommansammandag med skolan, vilket innebär inga lektioner. Känner att det behövs just nu. 


Någon är skapligt seg idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0