tankar..

Livet har sina upp och ner gångar. Jag sitter fast i mitten just nu. Vet inte vart jag är på väg. Jag längtar efter att veta vad min framtid består av. Jag vill veta vad jag vill bli, just nu har jag ingen aning. Jag vill veta om jag har kvar alla mina vänner eller förlorar jag dom? Kommer jag att gifta mig och spendera resten av mitt liv med min pojkvän? Kommer jag leva fattigt eller kan jag göra vad jag vill? Livet är inte alltid lätt att tänka på. Jag vet att hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig att sluta tänka såhär. Jag är rädd för framtiden men den kommer alltid närmare, sekund för sekund. 

Jag säger det igen, jag älskar mina vänner, jag älskar min familj och jag älskar min pojkvän. Ni kommer att vara kvar i mitt minne förevigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0