the way it is.

Hejsan,

Det blev så att jag sov hos David inatt. Vi åkte till Niklas och Robert, där även Alexandra, Max och Tobbe var. Vi kollade på någon film, sen somnade jag och grabbarna spelade xbox. Vid typ 12 åkte vi hem och fixade oss. Mös och sov! Imorse vaknade vi typ 10 men jag låg kvar till typ 11 då vi duschade sen åt. Efter maten så fixade vi oss och sen åkte hans familj och jag ut och åkte bil, pratade och fikade. Vi stannade i Malexander för fikat. Sen åkte vi hem till dom igen. Efter vi kommit hem så var det kvällsmat igen. Efter maten så startade vi en film och mös. Vid typ 6 så kom pappa och hämtade mig. När jag kom hem så började jag rensa skor, jackor, mössor, badkläder o sjukt mycket annat! Det var jätte roligt! Nu är jag ganska trött så ska lägga mig och kolla på OC! 


Saknar det håret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0