today

Hejhej,

Idag har jag hunnit med en massa saker. Jag vaknade och bäddade älsklingens säng, sen åkte jag hem. Jag mötte Jossan och vi gick till Emma och lagade mat och pratade. Gick hem för att plugga vilket inte ledde någon vart. Förstod inte ett piss. Kollade lite oth sen åkte till frisören. Blev faktiskt nöjd. (Ni får bilder imorgon istället) Efter frisören så åkte jag hem och kollade mera oth, sen drog jag och solade. Nu är jag brun o nyklippt. Allting känns as bra. Nu ska jag sätta fart, lägga ner grejer i väskan, prata med mamma, borsta tänderna, kolla på oth och sen ringa till min älskling. 

Min blogg har blivit sjukt tråkig och min header suger. Jag ska snart bli bättre hoppas jag och någon som vill göra en header hojta bara till. [email protected] om ni är duktiga på sånt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0