vad gör jag vaken? tänker!

Jag måste skriva av mig lite, och folk tycker säkert att jag skriver om David hela tiden. Men det är min blogg så!

David, du betyder så sjukt mycket för mig.
Som du vet så tänker jag alltid för mycket och på nätterna så tänker jag på hur mycket jag älskar dig osv,
men jag berättar det aldrig för jag kan inte få ut ord som kan förklara mina känslor för dig.
Du har förändrat min värld.
Allting är annorlunda nu, till skillnad från innan jag träffade dig.
Det är så mycket enklare nu, allt.
Jag saknar dig på vardagarna eftersom vi oftast bara kan ses på helgerna.
Jag blir alltid lika glad av att se dig, att få vara i dina armar och att få möta dina läppar.
Du är helt perfekt för mig! Vi är väldigt lika, jag tänkte på det idag.
Vi är oss själva och vi har damp. Jag gillar det verkligen.
Jag hoppas att vi kommer hålla ihop en väldigt lång tid framöver.
Kanske att vi flyttar ihop, skaffar barn, gifter oss.
Allt är framtiden som vi inte vet någonting om just nu.
Jag lever i nuet, tar vara på tiden jag har med dig. Njuter till max.
Men jag är nyfiken på framtiden.
Jag älskar dig så enormt mycket.
Tack för att jag får vara din. 
Du är min föralltid!<333



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gulligt skrivet tjejen! :) <3

2010-09-20 @ 10:23:59
URL: http://rebeccablomqvistt.blogg.se/
Postat av: David

Naw! sjukt gullig är du ju! <3 Älskar dig verkligen mest av allt! <3

2010-09-20 @ 19:34:07
Postat av: Hanna

Hihi decär din blogg och de du skriver är så fint så fortsätt du att skriva om David ;) och ni är jätte söta på de bilden du lägger in! :D <3

2010-09-21 @ 14:53:36
Postat av: Jennifer

Vad härligt det är att se folk som får känna så där jävla underbart som jag gör för rikard :) det är inte många som har det så.

2010-09-29 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0