Vi tar det från början.

Måste bara skriva TACK till alla som som kommenterar och är så gulliga. Jag fick en kommentar av Hanna som gjorde mig sjukt glad. Tack Hanna!:)<3

Idag har jag varit i skolan. Innan lunch så var alla lektioner as tråkiga. Jag höll på att somna typ. Matten var väl det enda som var skapligt faktiskt!:) Efter lunch så hade vi Etik & Livsfrågor, men det var inte en vanlig lektion idag, för våran lärare var borta så vi var med den andra gruppen. Vi pratade om "Vad är kärlek?" Jag ska nu skriva vad jag tycker att kärlek är.

Kärlek är en sorts spänning i livet, någonting som man inte kan vara utan.
Mina kärlekar är min familj, mina vänner, min pojkvän.
Att kunna ge och ta är väldigt viktigt inom kärlek. Det är inte rättvist att tex bara ta emot.
Vissa säger " Pengar ger kärlek. " Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.
Visst kan man vara glad när man köpt nya saker, men det håller inte i längden.
Jag är omringad av kärlek runt mig hela tiden tycker jag.
Även folk som jag börjar känna kan jag känna en kärlek till faktiskt.
Kärleken gör en lycklig och man kan inte leva utan den!

Imorgon har jag "Kommasammandag" i skolan. Det innebär att alla 1:or, 2:or och 3:or blandas ihop till olika grupper. Man lär känna varandra och man gör roliga grejer hela dagen. Vilket menas att det inte är några lektioner imorgon! UNDERBART!! Jag ska inte göra någonting speciellt efter skolan. Blir väl att chilla eller plugga matte. 


Nu ska jag gå och baka chokladbollar!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi va snäll jag är (a) de va ju kul i kommentera oxå! Säg de till alla tråkmånsar som finns ute runt ibland oss och säg åt de att göra nåt skoj, t.ex. att kommentera din blogg :) <3

2010-09-21 @ 23:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0