bus

Hanna ville att jag skulle skriva om lite bus jag gjorde när jag var liten. Så kör på lite som jag minns då. Och Fanny ville att jag skulle uppdatera så nu blir det två flugor i en smäll;)

-Tejpade för hålet på vattenkranen = det sprutar på personen som försöker starta.
-Plast under tolett sitsen = kisset rinner inte ner i toaletten utan sprutar uppåt.
-Jag sprutade ner en sverige karta som klassen hade jobbat med i ca ½år för att färglägga(med en spruta med vatten i).
-Jag tog med mig en egen klocka till klassrummet när våran lärare tog ner sin(alltså satt den kvar där tills hon satte upp den igen).
-Jag skrek en gång till och bankade i bänken när Elinors bänk gnisslade första dagen i 4an.(Läraren skrek åt mig)
-Jag och några i min klass i 5års skulle sova på dagis och när fröknarna hade somnat så la vi dit slime i deras ögon.
-Jag ville vinna i armgångstävling så jag sparkade min lärare mellan benen och vann ;)
-Jag cyklade i bara handduk(som ramlade ner) hem från mina kusiner och mina grannar blev sura(inte pratat med dom sen dess)haha.
-Jag tog på mig nya kläder och gick till min gata och smutsade ner mig med tjära.
-Jag och Elinor sminkade oss på lågstadiet även fast man inte fick.
-Jag sprang utan tröja&stod upp och kissade för jag ville vara en kille.

HAHA hoppas att alla får sig ett gott skratt nu ;D Finns så mycket mer men lite av det; D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0