dag 10. om din blogg.

Min blogg, jadu. Jag hade en blogg innan den här: http://fellees.blogg.se/ , men jag bytte efter jag hade haft den bloggen i 2år och 3 månader. Jag ville inte att allt jag hade skrivit skulle finnas på samma blogg. Jag tänkte först ha den här bloggen som en tankeblogg med alla depp och skit inlägg, men istället fixade jag i ordning den och flyttade över hit. Den här bloggen som jag har nu har jag haft i ca 9 månader, och jag börjar bli ganska uttjatad på att inte veta vad jag ska skriva om. Men jag skriver mest om vardagarna, resor och mina tankar. Jag tycker själv att min blogg är väldigt tråkig och förstår inte att folk kan tycka att det är roligt att läsa;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0