dag 11. berätta om dig själv &var helt ärlig.

Det sista inlägget från listan. 

Jag är en tjej på 17½ år som längtar efter att bli 18 och att få körkort. Jag är en vanlig tråkig tjej som umgås med sina vänner och sin pojkvän. Jag har en hel del vänner, men det är inte alls många som jag har jätte nära och kan berätta allt för. Josefin Leinar är min bästa vän som vet allt. Min pojkvän heter David och han vet också allt om mig. Annars kan jag berätta lite smått hit och dit för mina vänner. Amanda, Elin, Sofia, Elinor och Emma är dom (+Jossan och David då) som jag umgås mest med på fritiden. Jag är ingen riktigt fest tjej utan jag kan festa någongång ibland. Jag spelade fotboll tilsl för snart 3 år sen? då jag fick problem med mina knän och började tröttna. Så nu tränar jag på gym och tar det den vägen istället ;D haha! Finns inte mycket mer att skriva om mig, många tycker kanske att jag kan vara blyg i början men lär man känna mig så är jag öppen och glad.


närbild på mig.

Min familj och släkt då. Jag har en mamma, en pappa och en bror. Vi är en ganska vanlig men onormal familj. Alla kan skämma ut varandra och skratta åt det. Men vi är väl som alla andra, har 2 bilar, en villa och tyvärr inte en hund längre. Min bror är snart 20 år, just nu arbetslös och är inte hemma så ofta. ;) Mamma och pappa är båda 45 år och jobbar. Jag har 7 kusiner varav att jag träffar 2 ganska ofta. Min moster och farbror är tillsammans vilket alla tycker är coolt och lustigt, jag är van med det så tycker det är normalt och bra ;Dhaha. Pappa har 3 syskon, och mamma har en syster. Min mormor och morfar vet ni en del om, båda lever. Farmor lever också, tyvärr hälsar jag inte på någon av dom 3 längre. 

Jag går på Vadstenagymnasiets samhäll/turism utbildning. Vi ska snart ut och resa med skolan till Barcelona och Florens, vilket jag tycker är det bästa med min utbildning. Att åka och se allting som vi jobbar med i skolan. Jag har en riktigt bra klass som jag trivs med, alla är ganska lata och ingen tar tag i sakerna. 

Kommer inte på mer saker att skriva om . Säg till om ni vill veta något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0