dag 2 . en barndomsvän





Som jag skrev förut så är Emma lätt den bästa barndomsvännen jag hade. Vi gjorde allt tillsammans tills typ för 3 år sen? Jag har varit uppväxt med henne och kunnat gå till henne närsom helst. Skulel något hända så skulle hon få veta det. Jag har kommit hem till henne och gråtit när jag mått dåligt och även haft det bäst i mina år pga den här tjejen. Hon har en stor plats i mitt hjärta för allt hon gjort för mig. Vi har glidit ifrån varandra, men umgås en del igen nu. Väldigt skönt. Kan vara mig själv när jag är med henne och hennes familj. Tack!<3

Kommentarer
Postat av: emma vem annars?

jag älskar dig väldigt mycket felicia. tack för det förflutna och tack för det som säkert kommer hända i framtiden. pöss!

2011-04-27 @ 20:05:25
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0