dag 3. din allra bästavän.


Jag la in ett inlägg om min bästa vän igår eller va det va. Men kan berätta lite mer om henne/oss nu istället då.

Vi träffades i början av 4an(kanske lite innan med), vi klickade ganska direkt och började umgås. Vi har knappt bråkat och alltid bara varit med varandra som om ingenting. Vi har gått i samma klass i 7år och vi ska gå i 1 år till. Känns väldigt underbart faktiskt. Nästan alla mina bästa minnen är du med i, för vi har gjort det mesta tillsammans. Vi är konstiga och har roligt tillsammans, skiter i vad alla andra tycker. Vi är lika men ändå så olika, vilket känns bra! Hon fyller 18 år den 12 maj, är singel;). Hon är den konstigaste och bästa tjej jag träffat. Orkar inte skriva mer;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0