dag 9. när grät du senast &varför?

Senaste gången jag grät var förra veckan, jag började tänka lite när jag, David och Tobbe åkte från Östenssons och skulle till Tobbe. David trodde att jag var arg och sur för att jag inte fick välja vilken cola jag ville, men så var det inte. När vi skulle gå in till Tobbe så kände jag att jag inte klarade av att hålla tårarna inne, jag började gråta och David sa hejdå till Tobbe. Han hoppade in i bilen och började backa ut för att åka hem till honom. Jag sa att han skulle stanna och vara med Tobbe, men han var arg eftersom han trodde jag grät över colan xD. Vi stannade utanför David på busshållsplatsen, jag grät och kunde knappt inte andas. David frågade vad det var men jag fick inte ut ord. Jag grät och tillslut lutade jag mig mot honom och berättade att jag började tänka på mormor och att jag är så rädd för att hon ska försvinna. Han tröstade mig så gott det gick. Tillslut fick han mig att tänka på annat så jag lugnade ner mig. Jag är verkligen rädd och det är tur att jag har min David som alltid finns där och kan hjälpa mig. Tack!

Som ni nu fattat så fick ni veta exakt allt som hände när jag senast grät. Jag saknar min mormor, vågar inte hälsa på men kommer ångra mig när jag inte gjorde det sen. Är rädd för hur familjen skulle krossas och hur ont det kommer att göra. Usch får tårar nu igen. Fråga om ni vill veta mera så kan jag ta det med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0