eyy

Hej, jag hade en jättetrevlig kväll med fina tjejer igår. Vi lagade mat, åt, spelade spel och pratade. Helt perfekt fredag. Efter alla hade gått så kom David och hämtade mig. Somnade direkt när jag la mig ner typ, shit va trött jag var. Vaknade typ 9 idag, duschade och fixade oss. Drog till Ljungsbro o fixade saker till hans föräldrar. Sen däckade vi till en film o sov till typ 4. Fixade ordning saker o drog hem till mig. Övningskörde med mamma och david ett tag. Ruligt. Nu kommer Emma snart hit med, vet inte vad vi ska göra men hittar väl på något;). Ikväll blir det grillat för första gången i år. Underbart alltså!! Får se vilka man träffar ikväll men hör väl av mig någongång ;). Ha de gött byyyee


såhär gick det när jag grillade förra året ;)  (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0