when you need me most.

Hejsan, det var ett tag sen. Jag orkar inte blogga när jag kommer hem från skolan så pluggar jag eller tränar. Jobbigt nog. Nu har jag inte mycket kvar att göra i skolan innan lovet. Matteprov, göra klart aupair uppgifterna, snart klar med APU arbetet, guidningen på engelska och tyska, engelska nationella. Det var visst en del kvar på 2 dagar. kuul liv. Men ska inte klaga drar ju till Bacelona om typ 17 dagar. Känns helt okej alltså. Jag tar sakerna som de kommer. Jag har en skön känsla för lovet. Ledighet, sol, underbara vänner och underbar pojkvän. Alla känns helt perfekt. Ingenting är planerat typ, vilket är skönt. Nu ska jag plugga vidare innan David kommer hit och sover här inatt med, hatar att sova ensam. Ha det bra så hörs vi.


sötnosen när han sover!:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0