Dag 4 - Jossan

Som dom allra flesta vet så är Jossan min närmaste vän, hon vet allt om mig. Om någonting är fel så vet jag att hon hjälper mig. Jag har varit nära på att förlora henne och det vill jag inte vara med om igen. Hon är den sjukaste människan jag träffat, o det är så härligt. Hon säger vad hon tycker och är typ alltid på topp. När man hör henne skratta så kan man inte annat än att skratta med henne. Vi har känt varandra sen 4an och hållt ihop tätt sedan dess. Vi går i samma skola och ska åka ut o resa tillsammans snart. Vi gillar samma saker och har underbart roligt tillsammans. Det värsta är att man får tvinga ur henne saker om sig själv, man kan få ledtrådar typ. Men hon är bäst. 


Josefin Leinar<3

Kommentarer
Postat av: jossan

hähähä pusss påreeeeee dååå:D<3

2011-02-13 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0