Dag 5 - Emma

Jag och Emma lärde känna varandra på dagis, vi var bästa vänner i 13,5 år sen gled vi ifrån varandra. Vi träffas än idag och har känt varandra i alltså 15 år snart. Hon är en person som jag litar på till 100%. Vi träffas inte alls lika ofta nu som förr men vi träffas ändå och kan prata om i princip allt. Vi har jämt roligt ihop och kan komma på en jäkla massa roliga saker att göra. Vi har väldigt många minnen tillsammans. När vi var mindre satt vi typ ihop. Jag älskar dig fortfarande iallafall Emma!


Emma Lidberg<3

Kommentarer
Postat av: emma tha king

Jag älskar dig så sjukt mycket felle. Vill umgås mer med dig, o det vet du. Du betyder så jävla mycket. pusss

2011-02-14 @ 15:13:59
URL: http://lidbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0