Dag 6 - David

Som alla vet så är David min pojkvän. Han är den jag inte kan tänka mig att vara utan. Jag berättar allt för honom och får alltid stöd och hjälp. Vi är ganska barnsliga och har sjukt roligt tillsammans. Jag bryr mig inte om vad alla andra tycker om oss för vi trivs verkligen ihop. Allting ser ljust ut för oss och det tycker jag verkligen om. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Visst vi kan bråka och ha det jobbigt men vi löser det alltid och får det bättre än vanligt. Vi har varit tillsammans i mer än 1½ år. Idag är det ju alla hjärtans dag vilket jag tycker passar ihop med att jag skriver om mitt hjärta idag. Jag minns när jag föll för honom, den 4 juli 2009. När vi hade träffats och jag fick ett sms. Jag kommer att kämpa för dig vad som en händer. Du har fångat mitt hjärta, tack!<3


David Wallman<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0