Dag 7 - Kusiner Calle och Stina

Till en början kan jag ju skriva att vi är dubbelkusiner. Vilket låter konstigt men det är min moster och farbrors barn. Så vi är ju väldigt nära varandra. De flesta tycker att det är coolt och många forstår inte riktigt. Men jag tycker att det är väldigt lätt och vanligt, fast det är det väl inte. Min mammas syster och pappas bror är tillsammans helt enkelt.

Calle - Han är väldigt lik mig i sättet och när vi var små så var jag mer lik honom än min egen bror. Han är ½ år yngre än mig och världens snällaste. Frågar man om någonting så säger han självklart ja. Det kanske inte alltid är bra men i många fall så är det generöst. Han är väldigt insatt i sport och är den enda i släkten som hejar på djurgården så det kommer ofta upp diskussioner om vilka som är bäst. Han är även som min bror och vill ha alla teknik prylar.

Stina
- Hon är 5 år yngre än mig och väldigt rolig. Det är jätte roligt att reta henne om hennes rum när hon inte har städat;) . När jag var i hennes ålder var jag nog ganska lik henne. Tjafsade emot min mamma och pappa för att få min vilja igenom. Men vilken tonåring har inte varit så?. Hon är jätte snäll och jag kan berätta allt jag vill för henne för jag vet att hon håller det kvar. Jag litar på henne helt enkelt. Och om någon skulle göra någonting dumt mot henne så skulle jag bli jävligt sur. Jag kan tjafsa emot väldigt mycket så akta er ;). 


Jag älskar er båda:*<3 (Oliver, Calle, jag och Stina!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0