Dag 9 - mormor och morfar

Morfar - Han är den mest generösa personen jag vet, och är väldigt rastlös jämt med. Så fort kaffet är slut så vill han fylla på. När jag var liten så träffade jag mormor och morfar typ varje helg. Så jag har massa minnen av dom. Morfar ville alltid hjälpa till o bygga saker med mig. Jag gick på styltor i trädgården och morfar hjälpte mig självklart.
Jag såg upp till min morfar och ville verkligen bli lika snäll som honom.

Mormor - Tyvärr så har hon ju blivit sjuk så som jag sagt förr så vågar jag inte hälsa på där så ofta. Jag var där herromdagen då pratade vi en del. Jag blir ledsen av att se henne så svag. Men jag har mycket underbara minnen från min barndom med mormor med. Vi bakade alltid bullar, hon läste sagor och bytte namnen till mitt o min brors. Vi hade en underbar kontakt. Hon är världens sötaste mormor. Jag önskar att hon aldrig blev sjuk, vill väl ingen men det tynger ner mig en hel del.

Jag var där jämt när jag var liten, har filmer som morfar spelat in och har minnen från när jag var där väldigt ofta. Jag har er att tacka för min underbara uppväxt.<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0