heeyy

Hejsan, igår var rolig! Var hos Lisa och så var det typ 15 pers där. Vi spelade spel, drack och hade det nice. Tror Jossan o jag hade roligast ett tag alltså. Vid ca 1 kom älsklingen o hämtade mig o Jossan, drog hem och la mig. Sov till typ 2, åt mat, duschade och nu sitter jag här när jag borde fixa mig. Om 1 timme ska jag hämta biobiljetterna för vid 18.00 ska jag och david gå på bio! Trassel 3D! hoppas att den är bra. Nu ska jag börja fixa mig, hörs imorgon. För jag ska sova hos älsklingen med!:*


saknar dagarna i stugan!
Btw, 19 månader med David imorgon. går sjukt fort alltså!<3

Kommentarer
Postat av: emma tha king

grattis mina busfrön!

saknar stugan, vi måste dit i sommar igen!

2011-02-06 @ 13:14:43
URL: http://lidbergaren.blogg.se/
Postat av: emma tha king

grattis mina busfrön!

saknar stugan, vi måste dit i sommar igen!

2011-02-06 @ 13:14:58
URL: http://lidbergaren.blogg.se/
Postat av: David

Ja fan :) stugan var uinderbar, så mysigt det var :D <3 älskar dig :d puss <3

2011-02-10 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0