hinter

Hejsan, det var länge sen jag skrev något vanligt inlägg här känner jag. Men okej. Inatt sov min älskling hos mig, men han är o besiktar bilen nu. Idag får jag se om jag hinner till skolan för jag ska till vårdcentralen o kolla upp vad det är som är fel på mitt huvud (har ont i det väldigt ofta, kan vara typ migrän). Jag ska kolla på One Tree Hill nu och bara njuta för det är nya avsnitt!!! Idag är det ju alla hjärtans dag med, så älsklingen o jag ska på stan sen lite. David fick en klocka av mig i lördags som tidig alla hjärtansdag present för jag trodde att vi inte skulle träffas idag. Men det gjorde vi iallafall. Får se om jag skriver lite mera senare, puss på er alla!:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0