Rockers

Hejsan, 
Förlåt att jag inte har skrivit något här på länge. Jag har gjort klart en dans för idrotten, pluggat engelska och naturkunskap, tränat och idag var jag i Romme hela dagen. En sak som är helt underbar är ju att 3 juni åker Jossan och jag till Cypern och göttar oss. Bokat resan nu, bara betalningen kvar ;). Blir mycket resor nu under våren/sommaren. Tänndalen, Danmark, Barcelona, Florens, Cypern o kanske Gotland. Jag orkar tyvärr inte skriva mera nu, jag ska gå o borsta tänderna och sen lägga mig o sova med min pojkvän. En underbar dag idag o ett underbart slut på dagen. Vi får höras när jag orkar o har tid igen. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååååh vad härligt att åka så mycket !! Man blir avundsjuk ju ! :) <3

2011-02-10 @ 07:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0