she drank away the pain

Att sitta i sin ensamhet och tänka tills tårarna rinner ner för kinderna,
det gör alla någongång under sin livstid. 
Vissa går igenom flera hemska saker än andra.
Man kan tänka på allt och ingenting, men endå kommer tårarna fram.
Sån dag är för mig idag, jag tycker att det kan vara skönt att få ur sig allt.
Men det är fortfarande inte över bara för det känns bra en stund.
Det kommer flera hemska stunder i livet.
Jag gömmer mig för att sakerna ska hända, vilket skadar mig själv mera.
Det är inte många som vet saker om mig,
men de som vet, de litar jag på till 1000%.
Jag skulle aldrig kunna berätta allt för någon,
varken familj, bästa vän eller pojkvän.
Jag hatar men endå älskar känslan som är idag,
att man sitter i sin ensamhet och tänker tills tårarna rinner ner för kinderna.

så mycket minnen som flyger runt i mitt huvud.


här är endel av mina minnen, inte ens hälften.
älskar er alla som finns i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0