tårarna rinner

Varje dag går jag och väntar på att få veta, men eftersom jag inte vågar åka o ta reda på det själv så går jag hemma och vill veta hur det är. Jag skulle inte klara av att höra att det plötsligt skulle hända någonting. Jag kan skratta och ha roligt, men alltid så kommer den jobbiga känslan fram tillslut. Att känna den plågsamma smärtan som jag känner varje dag, det är inget man vill känna. Vet att många varit i min sits men man förstår inte smärtan förän man själv är där o känner det. Jag vet inte hur länge jag orkar med det här, att få reda på någonting snart, klarar inte av det då. Jag älskar dig verkligen o vill aldrig att det ska hända någonting. Du har ju alltid varit så stark o fin, vet att du inte kan bli bättre vilket gör att man blir mera ledsen för varje dag. För att vakna upp o veta att idag kan vara dagen då du försvinner, det är det värsta jag har varit med om i mitt liv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0