Tävling om två presentkort på Kandeeshop



När man ser bilder som denna så blir det nästan ett måste att gå in o klicka hem någonting från www.kandeeshop.se . Jag har själv 2 plagg därifrån men jag har tyvärr inte råd att köpa fler. Jag älskar verkligen de kläderna som jag har, använder de så fort jag har de tvättade. Jag vill vinna 2 presentkort på deras kläder för att jag verkligen vill ha alla kläder och allt annat på deras sida. Jag skulle även vilja kunna köpa en tröja till min pojkvän för han är verkligen värd det efter att han står ut med mig. Skulle vara en bra 2 års present till honom, för han gillar min tröja jätte mycket som är från just kandeeshop. 

Tjejen på bilden har även en blogg som ni kan kika in på, http://jeanetteahlstrom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0