we are the world

Hejsan! Jag har verkligen ingen blogglust längre. Känns tråkigt. Men iallafall... Idag gick jag i skolan från 8-4 och 4 av lektionerna var naturkunskap. Jag ville skjuta mig själv typ alltså. Det bra med idag är att jag har fått tandläkartid, det finns vissa stunder som är as roliga, och det bästa med idag är att jag ska träffa min fina plutt. Jag har saknat honom! Har inte träffats på några dagar(a). Kan bara tänka mig hur jobbigt det kommer att bli på praktiken. Usch nu ska jag inte tänka på det. För snart är han här och vi ska ha en underbar, mysig o rolig kväll tillsammans. På tal om bra saker, jag fick 2 fel på matteprovet, 2 poäng från MVG på tyska provet:o. As glad. En sak till som får mig på bra humör är musik och min söti Jossiiiiiis! heheh. Puss ;)


bara för hon är så söt o hatar bilden ? knasen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hihi i'm not dead yet! ;)

Grattis till tyskan och såg på denna bilden att du har väldigt fina ögon ! :) <3

2011-02-02 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0