a special couple

Jag försöker ofta att få ner mina känslor för dig i ord men jag misslyckas jämt. Du är den som har fått mig att förstå att man faktiskt kan leva som i en dröm. Varje gång jag ligger där i din famn så njuter jag, att du är min och att jag får ligga där i din famn. Du betyder så fruktansvärt mycket för mig, det är sjukt. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst så länge du mår bra. För när jag behöver din hjälp så finns du alltid där och stöttar mig, kramar om mig och säger åt mig vad jag ska göra för att kunna göra allt bättre. Jag tror inte själv att du förstår hur mycket du har gjort skillnad i mitt liv. Jag kände mig som ingen alls tills jag träffade dig. Jag kände mig helt värdelös. Men du har fått mig att förstå att jag faktiskt är någon, att jag gör nytta. Jag har dig att tacka föralltid för det du har gjort för mig. Jag vet att vad som än händer så kommer jag aldrig att glömma dig. Du kommer alltid vara den som har hjälpt mig mest i mitt liv. Fått mig på rätt väg i livet. Du ser mig med dina fina ögon som jag aldrig har blivit sedd förut. När du kollar på mig och ler sådär sött och man verkligen ser att du älskar mig. Jag tänker på såna stunder när jag mår som sämst och får ett leende på läpparna. Jag älskar dig verkligen hur mycket som helst. David Wallman, du är den som har gjort att jag är den jag är idag!<3



Kommentarer
Postat av: David

Naw! så jävla söt(a) älskar dig älskling :D du betyder mest :D <3

2011-01-11 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0