fail

Haha måste bara skriva det här innan jag går och lägger mig med min pojke! Idag när jag skulle träna så gick jag och bytte om, och när jag står och tvättar bort sminket så går brandlarmet igång. Så för alla som hade duschat inför vattenpasset var det snabbt på med kläderna. Tur att jag inte hann komma in i duschen. För jag drog på mig kläderna sen skulle jag kolla om någon tog på sig för att gå till vattenpasset efteråt med de flesta drog hem så jag fick inte min träning idag för passet blev inställt. Så vi tar nya tag på söndag och kör coreball med Amanda! Men vilken rolig grej, alla stod i trappen ut och väntade på besked. Folk stod i handdukar utan bikini till o med xD! aja nu ska jag dra mig, puss:*


ehhehehehheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0