Hallelujah

Hejsan, dåligt av mig att inte lägg in någonting igår när jag satt vid datorn hela tiden. Sorry. Men kan berätta lite om igår då. Först vaknade jag hos min älskling, så skjutsade han hem mig, så kom Jossan till mig! Vi satte oss vid datorerna och kollade resa. (Hittade en perfekt resa. Ska boka den snart känner vi!) Sen gick Danne och Ogge och köpte redbull och marsglassar till mig o Jossan, så vi gick o mötte dom, pratade med dom sen drog vi hem igen. Åt och drack, snackade med Niclas och hade as kul. Vid typ 12 kom älsklingen hit och han mådde dåligt så han somnade när jag o Jossan satt vid datorn. Kring 3 tror jag att Jossan gick hemåt. Då gick jag o fixade mig o la mig bredvid pojken. 

Imorse vaknade vi och kollade på Raise your voice. Underbar film! Sen pratade vi o hade det mysigt, jag lagade mat och sen nyss åkte han hem. Jag ska starta mitt pluggande nu. Usch alltså! Har så mycket. Skönt att jag inte ska till skolan imorgon, men mår inte så bra över det jag ska göra heller om jag säger så. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0