you´re no good for me

Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? nej,
Vem kramade dig senast? min älskii<3
Vem pussade dig senast? David<3
Vem ringde dig senast? Pappi
Vem ringde du senast? Mammi
Vem var hemma hos dig senast? David<3
Vem var du hemma hos senast? mig, annars Emma<3
Har du några kärleksproblem? Mja
Har du pratat med någon idag? yees
Har du gråtit idag? nej inte än ;D
Har du skrattat idag? Nej ;D
Jag:
Är singel? Nopp
Svär ofta? tyvärr;D
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? ibland(a)
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Tror inte det nej:)
Har du:
piercingar? nae
Syskon? 1 bror
Jobb? nepp
För många vänner? nepp
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? jaa
Bra självförtroende? haha aldrig
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja klart!
Varit kär? Japp! är det nu ju!
Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? japp
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? jaaa!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja det tror jag nog
Smugit ut utan lov? Får alltid gå ut ;D
En hemlighet som ingen annan vet? tror jag inte, något kanske
Sovit en hel dag? nära på.
Somnat gråtande? Japp!
Blivit generad inför folk? nae
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? usch nej
Varit på en festival? aa
Haft ett förhållande i under en månad? när man var liten, men inte riktigt
Färgat ditt hår svart? aa
Vad:
Längtar du till mest just nu? sol,underbar sommar!
Ska du göra i helgen? Helgen är slut nu, jag har varit med underbart folk!
Har du för kläder på dig? Tights, 2 linnen, tjocktröja, bh, trosor och strumpisar
Gjorde du igår? Hade en underbar kväll med min älskade.<3
Ska du göra i sommar ? jag ska göra allt i sommar! 1 utomlandsresa förhoppningsvis.
Åt du senast? Godis...
Har du för mobil? Nokia 5530
Vad köpte du senast? Mat
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa
Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte:o
Fick du sms från senast? älsklingen<3
Skulle du kunna göra allt för? min familj,vänner och min pojkvän.<3
Kan du lita på mest? Emma, Jossan och David!<3
Vet mest om dig? Jossan !<3
Sov du tillsammans med senast? david<3
Allmänt:
Har du pussat en groda? tror inte det
Kan du hjula?hahah nej
Biter du på naglarna? nyårslöfte att jag inte ska det.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? verkligen leva livet!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej
Har du sjungit inför publik? haha aa! Emma och jag, talangjakt på lågstadiet.
Är du hungrig? jaa
Är du blyg? beror på.
Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Japp
Någon som du hatar? nej,
Vem kramade dig senast? min älskii<3
Vem pussade dig senast? David<3
Vem ringde dig senast? Pappi
Vem ringde du senast? Mammi
Vem var hemma hos dig senast? David<3
Vem var du hemma hos senast? mig, annars Emma<3
Har du några kärleksproblem? Mja
Har du pratat med någon idag? yees
Har du gråtit idag? nej inte än ;D
Har du skrattat idag? Nej ;D
Jag:
Är singel? Nopp
Svär ofta? tyvärr;D
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha nej
Skrattar åt dina egna skämt? ibland(a)
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis? Tror inte det nej:)
Har du:
piercingar? nae
Syskon? 1 bror
Jobb? nepp
För många vänner? nepp
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? jaa
Bra självförtroende? haha aldrig
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja klart!
Varit kär? Japp! är det nu ju!
Gjort något olagligt? aa
Somnat i skolan? japp
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Nej
Sett en fallande stjärna och önskat? jaaa!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja det tror jag nog
Smugit ut utan lov? Får alltid gå ut ;D
En hemlighet som ingen annan vet? tror jag inte, något kanske
Sovit en hel dag? nära på.
Somnat gråtande? Japp!
Blivit generad inför folk? nae
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? usch nej
Varit på en festival? aa
Haft ett förhållande i under en månad? när man var liten, men inte riktigt
Färgat ditt hår svart? aa
Vad:
Längtar du till mest just nu? sol,underbar sommar!
Ska du göra i helgen? Helgen är slut nu, jag har varit med underbart folk!
Har du för kläder på dig? Tights, 2 linnen, tjocktröja, bh, trosor och strumpisar
Gjorde du igår? Hade en underbar kväll med min älskade.<3
Ska du göra i sommar ? jag ska göra allt i sommar! 1 utomlandsresa förhoppningsvis.
Åt du senast? Godis...
Har du för mobil? Nokia 5530
Vad köpte du senast? Mat
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? springa
Vem/vilka:
Slog du senast? vet inte:o
Fick du sms från senast? älsklingen<3
Skulle du kunna göra allt för? min familj,vänner och min pojkvän.<3
Kan du lita på mest? Emma, Jossan och David!<3
Vet mest om dig? Jossan !<3
Sov du tillsammans med senast? david<3
Allmänt:
Har du pussat en groda? tror inte det
Kan du hjula?hahah nej
Biter du på naglarna? nyårslöfte att jag inte ska det.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? verkligen leva livet!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej
Har du sjungit inför publik? haha aa! Emma och jag, talangjakt på lågstadiet.
Är du hungrig? jaa
Är du blyg? beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0