I♥Cyprus

Hej igen! Kom hem från Cypern igår och det är som alla säger, borta bra men hemma bäst. Det var riktigt skönt att vara i värmen och i Cypern men det är alltid skönare att komma hem till allt. När jag kom hem började jag att packa upp lite och slå in Davids 20-års present så att han inte skulle kunna se det eftersom att han kom hit vid klockan 7 imorse, när han slutade jobbet. Vi la oss och sov fram tilld 1(?) idag. Sedan dess har vi kollat på One Tree Hill och sen åkte han hem eftersom att han snart ska till jobbet igen, usch. Men ikväll ska jag ta det lugnt tror jag, kanske träffa lite folk men annars blir det bara film hela kvällen. 

Bilder från cypern kommer.

Jossan o jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0