because you saved my life once.

Tänkte uppdatera lite snabbt. Ska nog snart be Jossan att gå tillbaka till stugan med mig. mitt huvud dödar mig så ska lägga mig tidigt. migrän helvete. imorgon börjar jag 6.. kul liv. Hoppas att de går snabbt. På fredag är vi lediga så då ska vi mysa till det. Sova ut, äta tacos o ha de underbart bara.  På söndag ska vi byta stuga och så jobbar vi inte många dagar till nu. 8 nätter kvar. 6 jobb dagar. Jag kämpar verkligen för att inte bryta ihop. Orkar inte vara kvar här. Shiit, antagligen så hämtar david på onsdagen vi kommer hem. Underbart isåfall att få krama om den underbaraste pojken som jag längtar så jävla mycket efter. Blir mycket tråkiga text inlägg men bilder kommer senare när vi kommer hem. Hoppas att alla har de bra hemma. Nu ska jag ta mig i kragen o fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0