blir äcklad

Hejsan, igår fick ni en lite rolig grej tyckte jag;). Jag jobbade inte i våffelstugan idag, blåste för mycket på fjället. Så istället så gick jag runt i ett läskigt gammalt hotell. Fixade, sprang upp o ner i trappor med bord och stolar så mycket träning idag. Och så städade jag även ett rum i källaren. Slutade skapligt. Ikväll blir det mer fläsk efter gymmet o simningen. Vi är lite duktiga iallafall. Imorgon ska vi jobba tillsammans mellan 10 och 15. Sen börjar en ny vecka. Göddigt. Sista hela veckan. Underbart äre faktiskt o så är vi lediga på fredagen. Känns inte långt kvar nu. men de är ett tag kvar. Längtar till torsdagen (31/3) och fredagen (1/4). Kommer bli underbara dagar dedär. Nu ska jag ringa Jossan o se va hon säger om kjåsken ;) haha. ha de gött. skriver mer ngn annan gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0