Born to be somebody

Hejsan, Idag pumpade jag och Jossan på gymmet i 50 minuter. Shit va stark man är ;). Imorgon börjar jag 6 igen. Sista dagen innan ledighet. Tur det. Bara 4 jobbdagar kvar nu tror jag. Om 1 vecka typ exakt så anländer jag i stockholm för att ta tåget till Linköping och bli upphämtad o hemskjutsad. 1 vecka som ska gå jävligt snabbt hoppas jag. Jag kämpar verkligen för att klara vardagen. Irriterande jobbigt varje morgon o varje kväll. Snart får jag träffa mina efterlängtade. om 30 minuter drar jag mig till stugan för att sova igen. Dagarna rullar förbi. Och varje dag ser nästan likadana ut. Jobb, slappa, äta, gymma, datorn, sova. Sen om o om igen. Jag känner på mig att jag kommer börja gråta idag. Klumpen i halsen är större än vanligt. HATAR ATT VARA I EN HÅLA! finns absolut inget att göra. Förstår inte de som jobbar här, att de kan trivas o vilja vara här? sjukt. Inte lik de på något sätt då. ;) Äsch ska inte klaga hela tiden. Jobbar frukost och lunch imorgon. så slutar typ halv 3. Sen är jag ledig till lördag eftermiddag. De ska bli skönt att sova ut ordentligt. Okej, långt och tråkigt inlägg. Kommentera och säg va ni tycker om den nya designen. Tack.



Jag orkar inte att vara så långt ifrån dig, det gör verkligen ont att inte kunna prata med dig så mycket. Att jag inte kan träffa dig o pussa dig. Onsdag natten när jag kommer hem så kommer jag vara så jävla glad. Att äntligen få krama, pussa o ha dig nära mig. Efter nästan 3 veckor. Ska åka iväg igen på natten till fredagen så vill bara vara med dig hela dagen på torsdagen. Längtar något enormt. Du är den de gör ondast att vara borta ifrån. Jag älskar dig och klarar mig inte utan dig. Det gör för ont utan dig. Min älsklings David!<3!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0