DAY 1 - Profilbild på facebook + 10 faktapunkter om dig själv



1. Jag har inte många nära vänner, men de jag har är underbara!
2. Jag önskar att jag var den personen jag var förr, en pajas.
3. På onsdag natt kommer jag vara lyckligare än på länge.
4. Ska kolla på JUSTIN BIEBER konsert på fredag, längta!
5. Jag är riktigt mörkrädd, klarar inte av mörkt rum när jag är ensam.
6. Gråter inte ofta men när jag gör det så sprutar tårarna typ.
7. Håller ofta min ilska inom mig.
8. Ingen vet allt om mig, inte ens de närmaste.
9. Jag kan vara som ett barn med min pojkvän, och även så kan jag vara som en mamma för honom. Lite speciellt förhållande.
10. Jag längtar hem något enormt mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0