DAY 2 - Min första riktiga kärlek

Ja, min första riktiga kärlek är mitt ex Anders. Vi hade det jätte bra de gånger vi träffades och de gånger vi pratade. Men emot slutet så blev allting bara tjafs om småsaker. Vi träffades inte på 7 veckor. Allting gjorde ont, att vara ifrån någon man tycker om gör verkligen ont. Och 7 veckor är en låång tid. Så Distansen tog död på vårat förhållande efter 4 månader. Vi är vänner idag och kan prata ibland. Han är ändå en som jag har berättat en del för eftersom jag litade på honom. Jag är glad över att han gjorde slut för hade han inte gjort det så hade jag nog plågat mig själv ett tag till innan jag förstått att det inte gick. Det gjorde ont då, men det gick över ganska snabbt eftersom jag hade tappat en del känslor under tiden jag var ifrån honom de 7 veckorna.

Jag har däremot inte älskat någon så mycket som jag älskar David, han är den som visat mig verkligen hur bra ett förhållande kan vara. snart 21 månader. Jag har aldrig haft något så bra eller så långt förhållande. Kan inte ens förstå hur det är möljigt att ha det såhär bra. Att verkligen vara lycklig så fort man hör namnet, rösten eller har honom nära mig. Shit. 6 Juli är det datumet jag kommer minnas i resten av mitt liv. Jag har varit ifrån David i 3 veckor nu och det skulle inte gå att vara ifrån honom mera. Saknar honom så det verkligen gör ont på riktigt. Är verkligen glad att jag har träffat mannen i mitt liv! För det vet jag att han är !! David Wallman <333!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0