DAY 5 - Min skolgång

Från 6års till 3an gick jag på Mossen, vi var 6 stycken i klassen. Jag, Elinor, Line, Sebbe, Sebbe och Jessica. Vi hade riktigt roligt tillsammans.

4an-6an Gick jag på Norra skolan, Var mest med Elin Sjölin, Ylva Ulfbecker, Jossan, Jonna och Stephanie. Spelade en studs på rasterna, umgicks på fritiden och det var typ den bästa tiden i livet, men ändå den värsta som jag minns det. Jag var inte rikitgt vän med några så nära. aa går inte in på det.

7an-9an Gick jag på Zederslunds skolan. I början var hela klassen typ tillsammans. Sen delades det upp och vi hade olika grupp namn. Coola gänget, Emosarna, Blondinerna och turkarna. haha det var en rolig tid. I slutet när vi skulle sluta så blev vi en klass igen, alla var med alla. Alla grät på skolavlutningen. Saknar klassen.

1an-3an Aa jag har ju inte gått ut 3an men går på Vadstena gymnasiet nu. Har fått en hel del underbara vänner. Nästan hela klassen är tjejer så det är en gemenskap som attans. Tycker verkligen om klassen. Alla lever livet och tar det som det kommer. Underbar klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0