i will never look back at these days.

Idag jobbade jag mellan 7 och halv 3. Det var ganska roligt för jag och Jossan jobbade tillsammans en del för jag inte kunde göra så mycket i receptionen och de i frukost/lunchen behövde hjälp. Imorgon ska jag jobba mellan 7 och 15 i receptionen igen, får se om jag går över och hjälper Jossan o de andra igen ;). Jag räknar ner varje natt. Så nu är det bara 9 nätter, snart 8. Har bara 7 jobb dagar kvar. Längtar verkligen hem nu. Gör ont i mig så gärna vill jag hem. Och så har jag sträckt mig, från armbågen till axeln. kul.... Nu ska jag kolla ett avsnitt av Gossip Girl sen sova så jag kommer upp imorgon. Ska be pojken min ringa en sväng med. hihi. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0