in my head

Tjenare,

Inatt sov jag hos min pojkvän, skit mysigt. Blev hämtad kvart över 12 av min bror så drog vi hem. Jag har strykt, packat och fixat sen jag kom hem. Inte långt kvar tills jag åker nu. 3 hemska veckor. Hoppas det går fort och att det kan vara roligt. Men innan fredag är ju idag. så berättar lite om ikväll istället. Eftersom det är några som åker på praktik imorgon så tänkte vi ha en slags avskedningsfest/måltid. Så vid 6 ska vi laga tacos och äta, efter maten går vi hem till Katja och har det roligt. Ska bli en rolig kväll med klassen.


min kissekatt kom o la sig i mitt knä när jag satt vid datorn. söten!

20 månader igår så fick bli en pussbild:*<3

kvällens klädsel, jeans-gina asgamla. linne-bikbok

söt, nej tack. hah

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag gillar din outfit!

2011-03-08 @ 20:24:57
URL: http://nevermindthemonkey.blogspot.com
Postat av: Felle

Tack så jätte mycket Sabina:)

2011-03-08 @ 23:10:49
URL: http://someoneisperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0