jag kan bara le åt tanken

Sorry, dåligt bloggat av mig på ett tag nu...
Idag blir det skolan, vi ska åka längdskidor.. inte så kul. sen har vi en hel del lektioner. slutar vid 4 idag, sen hem o plugga naturkunskap på direkten. Ska göra mitt omprov imorgon, så David kommer hit o hjälper mig att plugga sen, o han sover även här inatt eftersom jag har sovmorgon o han är ledig. Jag är ganska stressad och deppad inför praktiken. Ska till tänndalen i 3 veckor. Nästa fredag bär det iväg. Jag kommer sakna min pojkvän så enormt mycket eftersom jag är van att träffa honom nästan varje dag. Aja det ska bli kul o slippa skolan iallafall. Nu ska jag äta frukost o gå till bussen. Hörs någondag.. 

bloggpaus tills jag orkar igen kanske? aa får se när nästa inlägg blir.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0