lista

DAY 1 - Profilbild på facebook + 10 faktapunkter om dig själv
DAY 2 - Min första riktiga kärlek
DAY 3-  Ett kort som är taget för 1 eller 2 år sen
DAY 4 - Det här saknar jag
DAY 5 - Min skolgång
DAY 6 - Bästa resan
DAY 7 - Din familj
DAY 8 - En bild som påminner om en tid du saknar
DAY 9-  En dålig vana jag önskar att jag inte hade
DAY 10 - Någonting jag ångrar
DAY 11 - Ett roligt minne
DAY 12 - Innehållet i min väska
DAY 13 - 10 saker jag älskar
DAY 14 - Min första bästa vän
DAY 15 - En person jag vill träffa just nu
DAY 1 - Profilbild på facebook + 10 faktapunkter om dig själv
DAY 2 - Min första riktiga kärlek
DAY 3-  Ett kort som är taget för 1 eller 2 år sen
DAY 4 - Det här saknar jag
DAY 5 - Min skolgång
DAY 6 - Bästa resan
DAY 7 - Din familj
DAY 8 - En bild som påminner om en tid du saknar
DAY 9-  En dålig vana jag önskar att jag inte hade
DAY 10 - Någonting jag ångrar
DAY 11 - Ett roligt minne
DAY 12 - Innehållet i min väska
DAY 13 - 10 saker jag älskar
DAY 14 - Min första bästa vän
DAY 15 - En person jag vill träffa just nu 

Tänkte göra alla ikväll. Får se om jag hinner med. kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0