she will miss it

Tänkte höra av mig lite, det va ju ett tag sen. Jag jobbar på för fullt för att tiden ska gå så snabbt som möjligt så lägger jag mig skapligt och sover så blir det ju en mindre natt jämt. nu är det 12 nätter kvar.. längtar hem så mycket så det är sjukt. Är nöjd när det är under 10 kvar. Snart börjar de närma sig. Och jag är hemma i ca 1 dygn sen drar jag och Jossan till Danmark, Justin Bieber konserten. Shhit va man längtar, men vill verkligen hem innan! Återställa sig över en dag sen när man kommer hem så är man hemma ett tag iallafall. Nog pratat om när jag kommer hem. Idag började jag 8 och Jossan 7. Dock slutade hon 1 och jag kom hem halv 5... inte lika kul. Satt och hade as tråkigt i våffelstugan idag. Ska dit vid 10 imorgon igen. Dock är jag hemma halv 4 då. Fredag idag, fast de känns inte som det. Men Jossan och jag laddade upp med: Cola, Ananas, Chokladpudding, Mintkrokant, Glass, Grädde och Ostbågar. snacka om fet fredag. Men imorgon blir de gymma efter praktiken. Skönt. Nu ska jag kolla på High School Musical 3 medan jag väntar på att Gossip Girl ska laddas ner. Lösa lite korsord sen sova. Skön dag. 



kommer ett inlägg snart med varför jag saknar hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0